Yeni reklam filmimizi buradan izleyebilirsiniz

Shell, Cumhuriyetin kurulduğu 1923'ten bu yana sektörde her zaman bir adım önde olmayı, “ilk”leri gerçekleştirmeyi ve sektöre “ilham vermeyi” ilke edindi. Yeni Marka yüzü Engin Akyürek ile ‘Shell Hep İleride’ marka yaklaşımıyla sektörde yolculuğuna devam ediyor.

Enerji alanında sektöre yeniliklerle, yüksek standartlarla liderlik etmek ve ekonomiye katkıda bulunmak için çalışan Shell, müşteri memnuniyetini her zaman önceliğine alarak, 600’den fazla Shell Select marketiyle 2000’e yakın farklı ürünü müşterilerine sunuyor.

Türkiye’deki istasyonlarda ilk kanopi uygulamasını, ilk premium market konseptini, ilk market içi tuvaleti, ilk kurşunsuz yakıtı, ilk sadakat programını, ilk taşıt tanıma sistemini, istasyonlarda kadın istihdamını destekleyen ilk programı, çocuklar için özel olarak tasarlanmış ilk tuvaleti, engelli misafirlerimizin hayatını kolaylaştıran sektördeki ilk Engelsiz Hizmet Alanını hayata geçiren markadır.

Shell, misafirlerine sunduğu kalite duygusunu yakıtlardan marketlere ve tuvaletlere, araç yıkama ve bakım servislerinden, güneş enerjisi ve elektrikli şarj sistemlerine kadar her alanda hissettirmeyi amaçlamaktadır. Bu alandaki tüm faliyetleri anlatabilmek için değerleri Shell ile örtüşen, kendisi de Shell gibi çok yönlü ve kalitede seçici olan, yeni marka yüzü Engin Akyürek ile çalışmaya başladı.

Shell'in yeni marka yüzü Engin Akyürek

Bir bölümü Tuz Gölü'nde çekilen ve misafirlere sundukları hizmetlerin ayrıntılarını anlatan reklam filmi ve bu filmle beraber lanse edilen "Shell Hep İleride" kampanyasında Engin Akyürek ile iş birliği yaptı. Basın toplantısında soruları yanıtlayan Engin Akyürek "Shell’in marka kimliği, güvenilirliği, değerleri, alternatif enerjilere yönelik gerçekleştirdiği yatırımlar ve enerji dönüşümüne verdiği önem, topluma sağladığı fayda, kadınlara istasyonlarında sağladığı istihdam imkanı, engelli misafirlerine olan desteği çok kıymetli. Tabii ki Shell bildiğim ve güvendiğim bir marka. Kampanya sürecinde çok daha yakından tanıma fırsatım oldu. Shell’in marka olarak değerleri ve bakış açısını temsil etmek, anlatmaya vesile olmak istedim. Shell’in bakış açısı benim hayata yaklaşımımla çok uyumlu olduğu için Shell ile iş birliğini yoldaşlık olarak görüyorum. Shell’in ve benim seçiçi yaklaşımım degerlerimizle oldukça örtüştü. İlk reklam kampanyamda marka ile değerlerimin örtüşmesi benim için önemli bir kriterdi. Shell ile yollarımızın kesişmesinden son derece memnunum.” dedi.

Sürücülerde Daha Fazlası

Ekonomik sürüş için ipuçları

Sürüş tarzınızdaki ufak değişiklikler yakıtta büyük tasarruflar sağlayabilir. İpuçlarımızı takip edin ve daha azıyla daha uzağa gitmeyi öğrenin.

Shell Mobil Uygulaması

Seyahat destinasyonlarından uzman araç bilgilerine ve bu ikisi arasındaki her şeyde yanınızdayız.