Shell'in sektörde kalitesiyle ve verdiği güven duygusuyla ayrıştığını belirten Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı "Misafirlerimize kalite duygusunu yakıtlarımızdan marketlerimize ve tuvaletlerimize, araç yıkama ve bakım servislerimizden güneş enerjisi ve elektrikli şarj sistemlerimize kadar her alanda hissettiriyoruz" dedi.

2023'te Cumhuriyet'in 100. yılı ile birlikte Türkiye’deki faaliyetlerinin 100’üncü yılını kutlamaya hazırlanan Shell, yol emniyeti, inovasyon, çevre, engelsiz yaşam ve istihdam programları ile Türkiye’nin gelişimine katkı sağlamak için kararlı çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Tüm dünyada her zaman kaliteli akaryakıtı sunmanın yanı sıra misafirlerine gerçek bir perakende deneyimi sunmayı da hedefleyen Shell, bu amaçla sektörde market deneyimini iyileştirmeye odaklanan, kendi yiyecek ve içecek markasını yaratan ilk şirket olarak dikkat çekiyor.

Shell Müşteri Operasyonları ekibimizin en iyi müşteri deneyimi yaratma vizyonu, değişim yolculuğu, dijitalleşme ve otomasyon alanında hayata geçirilen örneklerle harmanladıkları hikayelerini değerlendiren TXCA21 ödül komitesi, Shell'e “En İyi Müşteri Odaklı Şirket” kategorisinde Gümüş ödülün verilmesine karar verdi. 2008 yılından bu yana uluslararası arenada toplamda 12 ülkede Müşteri Deneyimi ödül programları düzenleyen Awards International ve Customer Experience Professionals Association’ın (CXPA) birlikte yürüttükleri ve bu yıl Türkiye’de gerçekleşen “Turkey Customer Experience Awards” ödül törenine Türkiye’de farklı sektörlerde faaliyet gösteren firmaların katılımı ile 80 proje farklı kategorilerde yarıştı.

Turanlı: “Müşterilerimize yaşattığımız kalite ve güven deneyiminin ödülünü almaktan mutluyuz.”

Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı, bu ödülle uzun soluklu çalışmalarının karşılığını almaktan gurur duyduklarını belirterek şöyle devam etti: "Enerji alanında sektöre yeniliklerle ve yüksek standartlarla liderlik etmeye çalışıyoruz. Ayrıca 65 ülkeye gerçekleştirdiğimiz ihracatımızla, 15.000 çalışanımız ve istihdam programlarımızla, Türkiye ekonomisine de katkı sağlıyoruz. Türkiye’deki istasyonlarda ilk kanopi uygulamasını, ilk premium market konseptini, ilk market içi tuvaleti, ilk kurşunsuz yakıtı, ilk sadakat programını, ilk taşıt tanıma sistemini, istasyonlarda kadın istihdamını destekleyen ilk programı, çocuklar için özel olarak tasarlanmış ilk tuvaleti, engelli misafirlerimizin hayatını kolaylaştıran sektördeki ilk engelsiz hizmet alanını hayata geçiren markayız. Müşteri memnuniyetini daima önceliğimiz olarak görüyoruz. Türkiye genelinde 1.000’den fazla istasyonumuzda her gün yaklaşık 1 milyon misafirimizi ağırlıyor ve 600’den fazla Shell Select marketimiz ile 2000’e yakın farklı ürünü müşterilerimize sunuyoruz. Müşterilerimize yaşattığımız kalite ve güven deneyimi ile bu önemli ve prestijli ödülü şirketimize kazandıran Shell Müşteri Operasyonları ekibimizin her bir üyesini ve onlarla birlikte aynı amaç için çalışan tüm iş kollarımızı tebrik ediyoruz."