Akaryakıtlarının Zinciri

Shell’den aldığınız akaryakıt, rafineri çıkışından, aracınızın deposuna girene

kadar tüm kademelerde defalarca kalite denetiminden geçirilir.

  • Shell yakıtları, en gelişmiş teknolojiler kullanılarak formüle edilir.
  • Rafinerilerden alınan yakıtın kalitesi Shell Kalite Kontrol Merkezi tarafından kontrol edilir.
  • İstasyonlarımıza kadar güvenli şekilde, standartlara uygun, gözleri mühürlenmiş tankerler ile taşınır.
  • İstasyonlardaki yakıt tanklarımızın temizliği periyodik olarak yapılır.
  • Gezici Kalite Kontrol Araçlarımız, istasyonlarımızı düzenli aralıklarla denetler.
  • Tüm çalışanlarımız kalite konusunda kapsamlı eğitimlerden geçerler.
  • İstasyonlardaki ‘‘Otomasyon Sistemi’’ sayesinde tüketicilerimiz araçlarının yakıt dolumlarını kontrol edebilir.
  • Shell Tüketici Danışma Hattı ve Kalite Kontrol Birimleri her türlü şikayet durumunda tüketicilerin devamlı olarak yanındadır.

Shell’den aldığınız akaryakıt

Shell’den aldığınız akaryakıt ile ilgili herhangi bir şikayetiniz olduğu takdirde izlenmesi gereken aşamalar şu şekildedir;

  1. Hemen (0 212) 444 1 504 numaralı telefondan Shell Tüketici Danışma Hattı'nı arayıp şikayetiniz ile ilgili detayları iletiniz.
    - Daha sağlıklı sonuç alınabilmesi için Shell Kalite Kontrol Görevlisi gelinceye kadar aracınızın deposundaki yakıtı muhafaza ediniz.
  2. En yakın Shell Kalite Kontrol Görevlisi hemen Yetkili Servise (yetkili serviste değil ise müşterinin bulunduğu noktaya) yönlendirilir.
  3. Shell Kalite Görevlisi tarafından aracın deposundan numune alınır, müşterimize de bir adet şahit numune bırakılır. Aynı zamanda akaryakıt alımının yapıldığı istasyon tankından da numune alınır.
  4. Alınan numune, Shell Derince veya Kırıkkale Laboratuvarı'nda test edilir.
    - Alışveriş esnasında alınan, fatura, fiş, kredi kartı slibi, Shell Club Smart slibi, şikayet ile ilgili tespitlerin yapılabilmesi için muhafaza edilmelidir.
  5. Yapılan tüm kontroller sonucunda akaryakıtın Shell’ e ait olduğu ve sorunun alınan akaryakıttan kaynaklandığı tespit edilirse, araçta akaryakıttan dolayı oluşan zarar ödenir.

* Söz konusu güvence, kullanıcı hatasının olmadığı, aracın daha önce deposunda ve filtresinde birikmiş su ve kirlilik olmadığı, gerekli periyodik bakımların yapıldığı (enjeksiyon, filtre temizlik ve değişim) ve kullanılan akaryakıtın Shell‘e ait olduğu durumlar için geçerlidir.

Hakkımızda Daha Fazlası

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sürecimiz

Müşteri Hizmetleri çalışanlarımız “Birincil Öncelik Müşteri” bakış açısıyla geribildirim ve şikayetleri ele almaktadır.

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça sorulan sorular hakkında merak ettikleriniz.