
Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sürecimiz
Müşterilerimizin doğrudan şirketimize ilettiği geribildirimlerin; ürün ve hizmetlerimize ilişkin sorunları, beklentileri ve algıları hakkında bilgi edinmenin en etkili yolu olduğuna inanıyoruz. Bu doğrultuda tüm Müşteri Hizmetleri çalışanlarımız “Birincil Öncelik Müşteri” bakış açısıyla geribildirim ve şikayetleri ele almaktadır. Shell Müşteri Hizmetleri’ne ulaşan geri bildirimler, aşağıdaki şemada görüldüğü şekilde ele alınmaktadır.

Şekil 1 : Erişilebilir sürüm
Hakkımızda Daha Fazlası
Öneri / Şikayet Formu
Geri bildiriminiz veri tabanımızda kayıt altına alınacak ve seçmiş olduğunuz zaman diliminde müşteri hizmetleri uzmanımız sizinle irtibata geçecektir.
Kalite Zinciri
Sizlere daima daha iyisini, daha kalitelisini sunmak için çalışıyoruz!