Bu Bölümde

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça sorulan sorular hakkında merak ettikleriniz.

Kalite Zinciri

Sizlere daima daha iyisini, daha kalitelisini sunmak için çalışıyoruz!

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sürecimiz

Müşteri Hizmetleri çalışanlarımız “Birincil Öncelik Müşteri” bakış açısıyla geribildirim ve şikayetleri ele almaktadır.

Öneri / Şikayet Formu

Geri bildiriminiz veri tabanımızda kayıt altına alınacak ve  seçmiş olduğunuz zaman diliminde müşteri hizmetleri uzmanımız sizinle irtibata geçecektir.

Hizmet ve akaryakıt kalitesi geri bildirimleri için: 444 1 504 genelsorular-tr@shell.com

Smart Card Üyelik Hizmetleri & Kampanyalar için: 444 20 20 Club.smart@shell.com

Akaryakıt & Otogaz –Ticari ve Perakende Satışlar: 444 1 502 Akaryakitsorular-tr@shell.com

Taşıt Tanıma Sistemi : 444 33 33 Kartistek-tr@shell.com

Madeni Yağ ve Gres - Ticari Satışlar: 444 1 503 Madeniyagsorular-tr@shell.com

Denizcilik Ticari Satışları: 444 1 506 marinelubesorders-tr@shell.com