1923 yılından bu yana Türkiye’de güçlü faaliyetlerini sürdüren Shell, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi ana sponsoru olarak basketbolu destekliyor. Motor sporları başta olmak üzere sporun farklı dallarına enerji katan ve son olarak basketbolun gelişimi için sorumluluk alan Shell, bu desteğini eğitim için yeni bir sosyal yatırım ile güçlendiriyor. Bu kapsamda Shell, 2023-2024 sezonu boyunca sporcuların attığı her basketin 10 katını Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’na bağışlayacak. Böylece basketbolun gücü ile gençlerin geleceğine yatırım yapacak.

Bu yıl Türkiye’deki faaliyetlerinin 100. yılını kutlayan ve “Varış Noktamız Hep İleride” mesajıyla Türkiye’ye sunduğu ilkleri ve yenilikleri vurgulayan marka, bu özel girişimini, lig oyuncuları Anadolu Efes’ten Doğuş Balbay, Beşiktaş Emlakjet’ten Jordan Usher, Darüşşafaka Lassa’dan Berke Atar ve Galatasaray Nef’ten Sadık Emir Kabaca’nın yer aldığı Yüzyılın Sayısı adlı reklam filmiyle duyurdu.

Filmi izlemek için: https://www.youtube.com/watch?v=oq7yFP_7lYA