Shell Rimula R6 ME ürün fotoğrafısu

Çalışma şartlarınız ne kadar sıcak, soğuk, eğimli, tozlu, çamurlu veya uzun olursa olsun, yağınızın tüm koşullar altında motorunuzu koruyacağını bilmek istersiniz. 

Shell Rimula ağır iş dizel motoru yağlarının  Enerjili Koruması   üç kritik alanda durmaksızın çalışır:

  1. Asit kontrolü– performansı kanıtlanmış katkı maddeleri, yakıt yanarken oluşan asitlerden kaynaklanan korozyona karşı korumaya yardımcı olur.
  2. Tortu kontrolü - motoru sürekli performans ve uzun ömür sağlayacak şekilde temiz tutar.
  3. Aşınma kontrolü - hareketli metal motor parçalarını birbirinden ayrı tutarak motor ömrünü uzatır

Shell Rimula R6 ME

Shell Rimula R6 ME, dayanıklılıktan veya bakım aralıklarından ödün vermeksizin, enerji ve yakıt tasarrufu performansı sağlayacak şekilde motorunuzdaki değişen ortama tepki verir ve uyum sağlar.

Koruyucu güç

Sentetik teknolojili baz yağların eklenmesiyle daha da aktif hale getirilen
çok işlevli seyreltici katkı maddelerinin kullanılması, yakıt tasarrufu sağlayan SAE 5W-30 viskozite derecesiyle Mercedes-Benz ve MAN'larda en uzun yağ değiştirme aralıklarına ulaşabilen bir yağ ortaya çıkarmıştır*. Bu yerleşik tekonoloji sıklıkla, Avrupa'nın bazı önde gelen kamyon üreticilerinin ilk tercihi olmuştur.

*SAE 15W-40 numaralarına kıyasla

Enerji tasarrufu

Shell, yakıt tasarruflu yağlayıcıların gelişiminde öncü olmuştur. Laboratuvarlarımızdaki ve müşterilerimiz ile birlikte yağtığımız çalışmalarımızda, doğru bir şekilde formüle edilmiş enerji tasarruflu bir yağın sağlayabileceği faydaları açıkça gösterdik. Aşağıdaki grafik, elde ettiğimiz tasarrufların bazılarını göstermektedir. Karayolunda gerçekleştirilen gerçek bir çalışmada, geleneksel yağlara (SAE 15W-40) kıyasla genellikle %2 ile %4'ün üzerinde bir aralıkta değişen önemli faydalar elde edilmiştir. Bu, filo ve otobüs işletmecileri için daha düşük işletme maliyeti anlamına gelebilir.

Kanıtlanmış yakıt tasarrufu

Burada Shell Rimula R6 ME kullanılarak sağlanan yakıt tasarrufu düzeyi ile ilgili bazı örnekler yer almaktadır:

Bakım tasarrufları: Shell Rimula R6 ME, Mercedes-Benz ve MAN onaylarının uzun yağ değiştirme ile ilgili laboratuvar gereklerine uymaktadır.

Daha uzun yağ değiştirme performansı: Büyük bir filo ile birlikte Shell Rimula R6 ME'nin gerçek yaşam çalışmalarında, yağ değiştirme aralığındaki piston tortu korumasının, Mercedes Benz'in gerektirdiği ve normalde onaylanan maksimum seviyeyi iki kat aştığını kanıtladık*.

*Yağ değiştirme aralıklarını uzatmadan önce her zaman aracınızın üreticisine danışınız.

Teknik özellikler ve onaylar

SAE Viskozite Numarası: 5W-30

ACEA: E4; API: CF; Daf HP-1/2; MAN: 3277; MB Onay: 228.5; MTU: Category 3; Volvo: VDS-2.

Yukarıda belirtilen ürün spesifikasyonları zaman zaman değişebilir ve bazıları Birleşik Krallık'ta satışta olmayabilir.  Aracınız için UK ürün portföyümüzden spesifik bir öneri almak için lütfen ücretsiz çevrim içi yağ öneri aracımız  Shell Lubematch'ı kullanın.

Shell Rimula R6 ME'yi kullanmalı mısınız?

Shell Rimula R6 ME, turboşarjlı, içten soğutmalı birimler dahil olmak üzere yüksek performanslı modern motorlarda

kullanıma uygundur. Karayolunda nakliye ve toplu taşıma uygulamalarında kanıtlanmış performansı nedeniyle, yakıt ve bakım masraflarını kontrol altında tutmak isteyen kamyon ve otobüs işletmecileri için mükemmel bir seçimdir.

En yeni düşük emisyonlu motorlarda, özellikle egzoz dizel parçacık tutucuları (DPF) ile donatılmış olanlarda, gelişmiş performans ve koruma için Shell Rimula R6 LM veya LME gelişmiş düşük emisyonlu ürünlerimizin kullanılmasını öneriyoruz.

Öne çıkan içerik

Shell LubeMatch

Aracınıza doğru yağını bulmak için Shell LubeMatch aracımızı kullanın.

Shell Mobil Uygulaması

Seyahat destinasyonlarından uzman araç bilgilerine ve bu ikisi arasındaki her şeyde yanınızdayız.