men and women standing on a stage together

Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin, Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği 9. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nın kazananları ödüllerini aldı. Etkisi en büyük reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarının ödüllendirildiği prestijli Effie ödüllerinde bu sene “otomotiv ürünleri” kategorisinde tek Effie, “Shell’e Hoş Geldiniz/Yollarda Bulurum Shell’i” reklam kampanyasıyla Shell & Turcas’ın oldu.

En etkili reklam kampanyalarını ödüllendiren ve 9 yıldır düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nın kazananları, geçtiğimiz günlerde İstanbul’da düzenlenen ödül gecesinde ödüllerini kucakladı. “Otomotiv Ürünleri” kategorisinde “Shell’e Hoş Geldiniz/Yollarda Bulurum Shell’i” reklam kampanyasıyla Effie ödülü sahibi olan Shell & Turcas adına ödülü Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama ekibi aldı.

Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Müdürü Seher Poyrazoğlu Yavuz konuyla ilgili yaptığı açıklamada: “Özverili bir ekip çalışmasının ürünü olan “Yollarda Bulurum Shell’i” reklamımızla Bronz Effie ödülüne layık görülmek gurur verici. Türkiye’de 1000’i aşkın istasyonumuzdaki farklılaştırılmış ve özel hizmetlerimiz ile anne babaları; hayatı yollarda geçen sürücüleri, iş hayatında ve üniversite yaşamında koşturanları ve minik misafirlerimizi yüzlerinde bir gülümseme ile yolcu ediyoruz. “Yollarda Bulurum Shell’i” reklamımızla misafirlerimize ulaşmak ve onlara Shell’deki deneyimlerinin keyifli ve unutulmaz olacağını anlatmayı hedeflemiştik. Effie ödülü amacımıza ulaştığımızı gösteriyor. Tüm ekip arkadaşlarıma emek ve yaratıcı fikirleri için teşekkür ediyorum, ” dedi.

women looking at camera and smiling with shell pecten in background

Shell & Turcas, 2015 yılında değişen perakende sektörü ve tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hizmetlerini farklılaştırmak amacı ile “Shell’e Hoş Geldiniz” müşteri deneyimi programını başlatmıştı. 2016 yılında yayına giren “Yollarda Bulurum Shell’i” reklamı, Shell & Turcas’ın, müşteri deneyimini farklılaştırmak için tasarlanan özel hizmetlerini konu alıyor.

Shell & Turcas, Türkiye’deki 1000’i aşkın Shell istasyonunda, günde yaklaşık 1 milyondan fazla kişiye, yenilikçi ürün ve hizmetler sunuyor. Bu hizmetler arasında Shell Select marketler, çocuk tuvaletleri ve Shell Mobil Uygulaması da yer alıyor. Çekirdekten çekilmiş kahve, fırın ürünleri, özel şeflerle çalışılıp tasarlanan yepyeni lezzetlerdeki taze sandviçler dahil 11 kategorideki yaklaşık 1500 farklı ürün Shell Select marketlerde bulunabiliyor.

Çocuk tuvaletleriyle Shell, yetişkin misafirlerin olduğu gibi, çocuk misafirlerin de Shell’deki deneyimlerini keyifli kılıyor. Shell Mobil Uygulaması ise, seçili Shell Select market olan istasyonlarda, Shell Mobil Uygulaması’ndan “Aracınıza Sipariş Verin” özelliğini seçen kullanıcılar, akıllı telefonlarından sandviçten tatlı ve tuzlu atıştırmalıklara, sıcak ve soğuk içeceklere kadar 4 kategoride 20’den fazla ürün çeşidini sipariş verebiliyor. Saniyeler içinde verilen sipariş, ortalama bir buçuk dakika içinde hazırlanıyor ve market çalışanları tarafından araca teslim ediliyor. Siparişin ödemesi ise sipariş esnasında belirtilen şekliyle nakit ya da kredi kartı ile yapılabiliyor.