Müşteri Hizmetleri
Müşteri hizmetleri ekibimiz deneyimli kadrosu ile sektördeki en iyi müşteri deneyimini tüm bireysel ve kurumsal müşterilerimize sunmak üzere hizmet vermektedir.
Bu Bölümde
Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça sorulan sorular hakkında merak ettikleriniz.
Kalite Zinciri
Sizlere daima daha iyisini, daha kalitelisini sunmak için çalışıyoruz!
Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sürecimiz
Müşteri Hizmetleri çalışanlarımız “Birincil Öncelik Müşteri” bakış açısıyla geribildirim ve şikayetleri ele almaktadır.
Öneri / Şikayet Formu
Geri bildiriminiz veri tabanımızda kayıt altına alınacak ve seçmiş olduğunuz zaman diliminde müşteri hizmetleri uzmanımız sizinle irtibata geçecektir.
Shell ClubSmart Üyelik Hizmetleri ve Kampanyalar & Hizmet ve Akaryakıt Kalitesi Geri Bildirimleri
Ekranın sağ alt köşesinde yer alan “Destek” bölümünden en hızlı şekilde tarafımıza ulaşabilirsiniz.
Shell ClubSmart Üyelik Hizmetleri ve Kampanyalar: club.smart@shell.com
Hizmet ve Akaryakıt Kalitesi Geri Bildirimleri: genelsorular-tr@shell.com
Telefon: 444 20 20
Shell Ticari Yakıtlar & Bayi : 444 1 502
Hafta içi 07:45 - 16:45 arasında hizmet vermektedir.
akaryakitsiparis-tr@shell.com
Shell Filo Çözümleri : 444 33 33
Hafta içi 07:45 - 16:45 arasında hizmet vermektedir.
kartistek-tr@shell.com
Madeni Yağ Çözümleri : 444 1 503
Hafta içi 07:45 - 16:45 arasında hizmet vermektedir.
madeniyagsiparis-tr@shell.com
Shell Denizcilik Madeni Yağ Satışları : 444 1 506
Hafta içi 07:45 - 16:45 arasında hizmet vermektedir.
marinelubesorders-tr@shell.com