Bu Bölümde

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça sorulan sorular hakkında merak ettikleriniz.

Kalite Zinciri

Sizlere daima daha iyisini, daha kalitelisini sunmak için çalışıyoruz!

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sürecimiz

Müşteri Hizmetleri çalışanlarımız “Birincil Öncelik Müşteri” bakış açısıyla geribildirim ve şikayetleri ele almaktadır.

Öneri / Şikayet Formu

Geri bildiriminiz veri tabanımızda kayıt altına alınacak ve  seçmiş olduğunuz zaman diliminde müşteri hizmetleri uzmanımız sizinle irtibata geçecektir.

Shell ClubSmart Üyelik Hizmetleri ve Kampanyalar & Hizmet ve Akaryakıt Kalitesi Geri Bildirimleri
Ekranın sağ alt köşesinde yer alan “Destek” bölümünden en hızlı şekilde tarafımıza ulaşabilirsiniz.

Shell ClubSmart Üyelik Hizmetleri ve Kampanyalar: club.smart@shell.com

Hizmet ve Akaryakıt Kalitesi Geri Bildirimleri: genelsorular-tr@shell.com

Telefon: 444 20 20

Shell Ticari Yakıtlar & Bayi : 444 1 502
Hafta içi 07:45 - 16:45 arasında hizmet vermektedir.
akaryakitsiparis-tr@shell.com

Shell Filo Çözümleri : 444 33 33
Hafta içi 07:45 - 16:45 arasında hizmet vermektedir.
kartistek-tr@shell.com

Madeni Yağ Çözümleri : 444 1 503
Hafta içi 07:45 - 16:45 arasında hizmet vermektedir.
madeniyagsiparis-tr@shell.com

Shell Denizcilik Madeni Yağ Satışları : 444 1 506
Hafta içi 07:45 - 16:45 arasında hizmet vermektedir.
marinelubesorders-tr@shell.com