Satış ve Pazarlama, Shell'in küresel ticari başarısının itici gücüdür.

Shell'de Satış ve Pazarlama görevleri, müşteri deneyimi etrafında konumlanır ve bütün bir müşteri zinciri boyunca değer yaratılmasını hedefler. Küresel olarak değer sağlayacak ve müşteri memnuniyetini ileri taşıyabilecek satış görevlileri ve pazarlamacılar arıyoruz.

Müşterilerimiz ister bireysel tüketici, iş ortağı, hükümet ya da STK olsunlar, onlarla bağ kurmak ve onların ihtiyaçlarını anlamak suretiyle kârlı büyümeye önayak olunması, Shell çatısı altında Satış ve Pazarlamanın anahtarıdır.

Bu nedenle kişilikleri ve kurumsal deneyimleri ile ışıltı saçan, müşteri deneyimini artırma tutkusu olan ve güvenilir ilişkiler kurabilecek Satış ve Pazarlama profesyonelleri arıyoruz. Sektör üzerinde olumlu etki yaratmak için mücadele eden, müşteri odaklı bir organizasyonun parçası olacak bireyler arıyoruz.

Yönetici ile tanışın – Global Ticaret Global Satış Mükemmeliği Lideri Juan Ignacio Elias

Juan, Shell ile diğer uluslararası petrol şirketleri arasındaki kilit farklılığın Shell markasının değerinde, sunduğu global gelişim fırsatlarında ve müşteri odaklılığında yattığını söylüyor.

“Satış ve Pazarlamada birkaç yerel, bölgesel ve global görev üstlendim" diyen Juan, "Böylesine geniş bir çeşitliliğe ulaşmaktan ve dürüstlük, doğruluk ve insanlara saygı gibi kuvvetli temel değerleri olan küresel bir şirkette çalışmaktan keyif alıyorum" sözleriyle devam ediyor.

Shell’de on yıldan uzun bir zamanı geride bırakan Juan, Shell'in mümkün olan en iyi müşteri deneyimini sağlamak için ticari ekipleri nasıl oluşturduğunu anlatıyor.

“Shell'de herhangi bir ticari görevde bulunmak sizi, bir yandan en son teknikleri ve araçları kullanırken diğer yandan da iyi bir iş-yaşam dengesi kurarak profesyonel ve farklılıkları olan bir ekiple birlikte çalışmaya yönlendirir.”

Müşterinin Sesi ve Ticari Mükemmellik

Shell’in müşteri odaklılık ve müşteri değerini maksimize etme kararlılığı, Müşterinin Sesi kampanyasında ve kurum içi Ticari Mükemmellik programında en iyi şekilde özetlenmektedir.

2012 yılında Birleşik Krallık genelindeki Shell benzin istasyonlarında başlatılan ve 2013'te de dünyanın her yerindeki Shell markalı bütün satış birimlerine yayılan Müşterinin Sesi kampanyası, müşterilerin Shell'e yaptıkları ziyaretler sırasında edindikleri deneyimlerini eş zamanlı olarak anlamamıza imkan tanıyor. Bu Shell benzin istasyonlarının nasıl faaliyet gösterdiğini şekillendirmeye ve müşterilerimizle uluslararası bir diyalog kurmamız için bize önemli fırsatlar sunmaya başladı. 

Ticari Mükemmellik Programı, ticari ekiplerimiz için en iyi satış uygulamalarını belirlemeyi ve geliştirmeyi amaçlar. Bu program, müşterilerimizin ihtiyaçlarını daha iyi anlayabilmeleri ve yerine getirebilmeleri için satış profesyonellerimizin kendi çalışmalarını koordine etmelerine ve düzenlemelerine yardımcı olarak, kendi çalışanlarımız için doğru davranışlara, süreçlere ve araçlara sahip olmamızı sağlayan önemli bir araçtır. 

Shell'de Satış ve Pazarlama kariyeri en yeni ticari yönetim uygulamalarına erişmenizi sağlayacak ve oldukça saygı duyulan satış işimize etki yaratma fırsatını sunacaktır.

Satış ve pazarlamada açık pozisyonlar

Profesyoneller'de Daha Fazlası

Neden Shell'i seçmeliyim?

İlerlemeye güç katmak için ihtiyaç duyulan enerji kaynaklarının geliştirilmesine yardımcı olmakta kararlı, işbirliğine dayalı, öncü bir ekibe katılın.