Jump menu

Main content |  back to top

Basın Bültenleri

Shell Rimula Ağır Hizmet Dizel Motor Yağları Doğalgazdan Üretiliyor

Ağır vasıtalara yönelik dizel motor yağı Shell Rimula, yeni Ekstra Dinamik Koruma Teknolojisi ve ambalajıyla yenilendi.
Shell Rimula R6 LME

Ağır vasıtalara yönelik dizel motor yağı Shell Rimula, gelişmiş motor koruması ve verimlilik artışı sağlamayı amaçlayan yeni Ekstra Dinamik Koruma Teknolojisiyle ve ambalajıyla yenilendi. Türkiye* ve dünya** madeni yağ pazarının üst üste dokuz yıldır lideri Shell, ağır vasıtalara yönelik dizel motor yağı Shell Rimula’yı, değişen müşteri ihtiyaçları doğrultusunda, formülasyonundan ambalajına kadar baştan aşağıya yeniledi.

Shell Rimula Ultra

Euro 4, 5 ve 6 standartlarındaki dizel motorlar için uygun olan Shell Rimula’nın yeni formülü, Shell’in 40 yıllık Ar-Ge çalışmaları sonucunda geliştirdiği, doğalgazdan motor yağı üretmesini sağlayan patentli “PurePlus Teknolojisi” ile “Uyumlu Katık Teknolojisi”nin birleşimi olan “Ekstra Dinamik Koruma Teknolojisi”ni içeriyor. Shell doğalgazdan madeni yağ üretmesini sağlayan “PurePlus Teknolojisi”ni 2014 yılında, binek araçlara yönelik motor yağı Shell Helix’in formülünü yenilemek için kullanmış ve büyük başarı sağlamıştı.

loader excavator

Bu teknolojiler, tüm hava şartlarında kusursuz koruma ve daha uzun motor ömrü, uzun yağ değişim aralıkları ve yakıt tasarrufunu da beraberinde getiren bir ürün ortaya koyuyor. Shell Rimula, yeni formülünde bulunan Ekstra Dinamik Koruma Teknolojisi sayesinde, daha gelişmiş motor koruması ve verimlilik artışı sağlıyor.

Cargo truck at warehouse building

Orijinal ekipman üreticileri (OEM) tarafından gerçekleştirilen testlerde mükemmel piston ve segman temizliği performansı sergileyen Shell Rimula; segman, silindir gömleği ve valf mekanizması gruplarında aşınmaya karşı üstün koruma sağladı. Ayrıca yüksek oksidasyon direnci sayesinde yüksek viskozite kararlılığı ve uzun yağ ömrü sağlayan Shell Rimula, yatakları korozyona karşı koruyor ve tortu oluşumunu engelliyor. Böylece motorun ömrünü uzatıyor. Düşük uçuculuk oranı sayesinde ise yağ tüketimini de azaltıyor. Düşük sıcaklıklarda mükemmel pompalanabilirlik özelliği sayesinde de soğuk iklimlerde koruma ve kolay ilk çalışma performansı sağlıyor. Ürünün sağladığı bu faydalar uzun vadede ağır vasıta sahiplerinin maliyetlerini azaltmasına yardımcı oluyor.

Coach on a country road in spring

Shell & Turcas Madeni Yağlar Genel Müdürü Seyfettin Uzunçakmak, yenilenen Shell Rimula’nın, ürünü kullananlara sağlayacağı avantajlara dikkat çekerek, “Müşteri beklentilerini karşılamayı ve ötesine geçmeyi hedefleyen hizmet anlayışımızı, en son teknolojiyle geliştirdiğimiz ürünlerimizle destekliyoruz. Ürünlerimizi yüksek teknolojimizle yenileyerek müşterilerimizin elde ettiği faydayı artırmayı amaçlıyoruz. Bu nedenle madeni yağ pazarında tercih edilen bir markayız” dedi.

YENİ AMBALAJ TEKNOLOJİK YENİLİKLERİ ÖNE ÇIKARIYOR

Shell Rimula’nın yeni ambalaj tasarımı ise üründe kullanılan son formülasyon konusunda daha anlaşılır bilgiler sunmayı amaçlıyor. Altı farklı pazarda yürütülen müşteri araştırması ve analizi doğrultusunda ürünün ambalajında yapılan değişiklikler, müşterilerin satın alma sürecini kolaylaştıracak ve ürün karmaşasının yaşandığı pazarda, markanın farklılığını öne çıkaracak.

Shell Global Ambalaj Müdürü Ashish Kothari, yeni ambalaj tasarımı konusunda, “Ürünümüzü müşterilere tanıtan ambalaj, mağazadaki sessiz satış elemanıdır. Gerçek dünyada etiket, markanın görsel dışavurumudur. Müşterilerse kendilerini iyi anlayan markaları sever. Bu anlamda, iletilmek istenen mesajı anlamlı kılmak ve bilgi hiyerarşisini tam manasıyla kurmak yeni tasarımın temelinde yatan hedeflerdi. Bu doğrultuda yeni tasarımımız, çok çalışan müşterilerimizin yoldaki performanslarını artırmalarını sağlayan güvenilir bir iş ortağı olduğumuzu yansıtıyor” şeklinde konuştu.

Araştırmalardan elde edilen sonuçlar, müşterilerin bir etiket üzerinde ilk olarak marka, renk ve yalın tasarım gibi kilit belirleyici figürlere baktığını açıkça ortaya koyuyor. Buna göre Shell Rimula’nın yeni ambalaj tasarımı, insan gözünün en çok neye dikkat ettiğini belirlemek amacıyla içerik tarayan ve yenilikçi bir algoritma olan 3M™ Visual Attention Service (Görsel Değerlendirme Sistemi) taramasından geçirildi. Elde edilen sonuçlar, birinci dereceden önem arz eden bilgilerin müşterilerin kolaylıkla görebileceği şekilde yeni ambalaj üzerine yerleştirilmesi için kullanıldı. Böylece müşterilerin satın alma kararlarını mümkün olduğunca kolaylaştıracak bir ambalaj tasarımı ortaya çıktı.

PETDER 2015 Madeni Yağlar Raporu referans alınmıştır.

**Kline & Company bağımsız araştırma şirketinin 2015 yılı için hazırladığı Global Madeni Yağlar raporu referans alınmıştır.

Sayfa Araçları