Jump menu

Main content |  back to top

Basın Bültenleri

Shell İstasyonlarında Çocuklara Özel Tuvaletler

Türkiye akaryakıt sektöründe çok sayıda yeniliğe öncülük eden Shell&Turcas, 30 istasyonda çocuklara özel tuvaletleri hizmete soktu.
Toilet scenario

Türkiye akaryakıt sektöründe çok sayıda yeniliğe öncülük eden Shell & Turcas, müşteri deneyimi alanında bir ilke daha imza atarak 30 istasyonda çocuklara özel tasarlanan tuvaletleri hizmete soktu. Shell & Turcas, çocuk tuvaleti bulunan istasyon sayısını yılsonuna kadar 80’e çıkarmayı hedefliyor.

A man infront of Shell pectan logo

İstasyonlarını ziyaret eden misafirlerine yenilikçi ürün ve hizmetleriyle keyifli bir alışveriş deneyimi yaşatan ve bu kapsamda hizmetlerini farklılaştırmak amacı ile “Shell’e Hoş Geldiniz” müşteri deneyimi programını uygulayan Shell & Turcas, Türkiye akaryakıt sektöründe bir ilke daha imza atarak 30 istasyonda, çocuklara özel tasarıma sahip tuvaletleri hizmete soktu. 

Çocuk Tuvaletlerinin Sayısı 80’e Çıkacak

Toilet scenario

Yetişkin misafirlerine kendilerini özel hissedecekleri bir alışveriş deneyimi sunarken minik misafirlerini de unutmayan Shell & Turcas, çocuklara özel tasarıma sahip ilk tuvaleti 2014 yılı Ocak ayında İstanbul’daki Ihlamur İstasyonu’nda hizmete açmıştı. Nisan 2015’te “Shell’e Hoş Geldiniz” müşteri deneyimi programının başlaması ile birlikte çocuklara özel tasarlanan tuvaletlerin olduğu istasyon sayısını 30’a çıkaran Shell & Turcas, yıl sonuna kadar bu rakamı 80’e yükseltecek. Uzun vadede ise çocuk tuvaletlerinin sayısı daha da artırılacak. Çocuklara özel tasarlanan tuvaletler, şehir içindeki yoğun istasyonlar kadar, şehirlerarası güzergahlar üzerindeki ve özellikle turizm bölgelerindeki istasyonlarda da hizmete girecek. 

Fikrin Sahibi Bir Shell Çalışanı

Toilet scenario

Bir Shell çalışanının önerisi ile hayata geçen çocuk tuvaletlerinde özel lavabo, özel tuvalet sistemi ve çocukların çok hoşuna gidecek çeşitli görseller bulunuyor. Ek olarak bazı istasyonlardaki çocuk tuvaletlerine özel alt değiştirme üniteleri de yerleştirildi.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, “Geçen sene başlattığımız ‘Shell’e Hoş Geldiniz’ müşteri deneyimi programı ile bir yola çıktık. Bu yolda akaryakıt sektöründe ‘En İyi Müşteri Deneyimini’ sağlayan marka olmak için çalışmaya devam ediyoruz. Geçen sene Türkiye’de petrol piyasası akaryakıt dağıtım markaları arasında, Türk Standartları Enstitüsü’nün (TSE) verdiği ‘Müşteri Dostu Marka’ belgesini alan ilk marka olduk. Bizim için çok değerli ve gurur verici bir belge. Bu yolculuğumuzda en büyük destekçilerimiz tabii ki iş ortaklarımız. Onların desteği ve sahiplenmesi bizim, bugün sektörde tüketicilerin en çok tercih ettiği* marka olarak 7. yılımızı tamamlamamızı sağladı” dedi ve sözlerine şöyle devam etti: 

“Bizim en önemli hedefimiz, her ziyaretlerinde misafirlerimizin istasyonlarımızdan mutlu ayrılmaları. Bu nedenle tüm istasyonlarımızda herşey çalışır durumda ve temiz olmalı, misafirlerimize daima güler yüz ile hizmet sunulmalı. Bunlar, istasyonlarımızın zaten olmazsa olmazları. Şimdi de 30 istasyonumuzda hizmete soktuğumuz çocuklara özel tasarlanmış tuvaletlerle, yetişkin misafilerimiz kadar minik misafirlerimizin de istasyonlarımızda keyifli bir ziyaret geçirmelerini hedefliyoruz. Bu yıl içerisinde iş ortaklarımızın da desteği ile çocuklara özel tasarlanmış tuvaletleri bulunan istasyon sayısını 80’e yükselteceğiz. Uzun vadede ise çocuk tuvaletlerinin sayısını daha da artırmayı hedefliyoruz.”

‘Çocuklar Tuvaletten Ayrılmak İstemiyor’

Çocuklara özel tasarlanan tuvaleti bulunan Shell Balıkesir istasyonunun sahibi Gökhan Özkan da görüşlerini şu şekilde dile getirdi: “İstasyonumuzda ağırladığımız anne babalar, çocuk tuvaletlerini çok beğendiler. Ancak onlardan daha çok beğenenler elbette çocukları oldu. Öyle ki tuvaleti kullanan çocuklar çoğu zaman tuvaletten ayrılmak istemiyorlar. Hatta bazen ebeveynlerinden fotoğraflarını çekmelerini istiyorlar. Biz anne babaları olduğu kadar minik misafirlerimizi de yüzlerinde bir gülümseme ile yolcu ediyoruz.”

*Shell’in global bağımsız araştırma şirketine düzenli olarak yaptırdığı bir araştırmanın 2015 yılı 3.çeyrek sonuçlarına göre

Sayfa Araçları