Jump menu

Main content |  back to top

Basın Bültenleri

Shell Denizcilik Ürünleri Uygulaması Kapsama Alanı İkiye Katlandı

Shell, Shell Denizcilik Ürünleri mobil uygulamasını 40’ın üzerinde pazarda kullanıma sunarak kapsama alanını ikiye katladı.
shell marine product

Shell, aynı zamanda yedi ülkede büyümeye giderek küresel liman ağını 40 ülkede toplamda 532 limana çıkardı.

Shell, kolay sipariş takibi ve teknik rapor olanağı sağlayan Shell Denizcilik Ürünleri mobil uygulamasını, 40’in üzerinde pazarda kullanıma sunarak uygulamanın tüm dünyadaki kapsama alanını iki katına çıkardı. Söz konusu uygulama Belçika, Brezilya, Kanada, Hırvatistan, Danimarka, Estonya, Fransa, Hindistan, Endonezya, Güney Kore, Lübnan, Litvanya, Malta, Monako, Panama, Rusya, İspanya, İsviçre, Türkiye, Birleşik Arap Emirlikleri ve ABD’de hem iOS hem de Android mobil platformlarında müşterilerin hizmetine sunuldu. Shell, aynı zamanda yedi ülkede büyümeye giderek küresel liman ağını 40 ülkede toplamda 532 limana çıkardı.

Shell Denizcilik Ürünleri Genel Müdürü Jan Toschka, konuya ilişkin açıklamasında,  “SMP uygulamamızla kolay sipariş takibi ve teknik rapor olanağı sağlayarak ya da müşterilerimizin ürünlerimize daha kolay ulaşmalarını sağlayacak şekilde liman ağımızı genişleterek müşteri teklifimizi geliştirmenin ve farklılaştırmanın yollarını arıyoruz. En iyisi de ihtiyaç duydukları yerde ihtiyaç duydukları ürünleri alabilmelerini sağlamak için müşterilerimizi 7/24 Uluslararası Müşteri Hizmet Merkezimiz (ICSC) aracılığıyla destekliyor olmamız” şeklinde konuştu.

Group of happy call center employees working in office

Shell’in küresel ağına katılan yeni limanlar şunlar oldu: Japonya’nın Kanda, Kakogawa, Kudamatsu, Niihama, Tobata, Vakayama ve Yokosuka limanları, Güney Kore’nin Donghae ve Samcheon limanları, Malezya’nın Kuantan ve Penang limanları, Fransa’nın Nantes ve Sete limanları, Polonya’nın Swinoujscie Limanı, Norveç’in Aalesund Limanı ve Türkiye’nin Aliağa ve Diliskelesi limanları.

Shell Denizcilik Ürünleri Türkiye Satış Müdürü Aykut Soydan,  “Aliağa ve Diliskelesi limanları ile birlikte bugün itibariyle Türkiye’nin 21 limanında ulusal ve uluslararası firmalara madeni yağ ürünleri ve teknik hizmetler sunuyoruz” şeklinde konuştu ve Shell’in Türkiye’deki geniş ikmal ağı ile beraber ulusal ve uluslararası sefer yapan gemilere yüksek kalitesi ile üretilmiş deniz yağlarının satış ve teslimatını yaparak, sektördeki yerini giderek sağlamlaştırdığını ifade etti. Shell ürünlerinin kalitesi ile yüksek performansı ve operasyonel mükemmeliyetinin yanında, çevre ve insan sağlığını ön planda tutmaktaki hassasiyeti, Shell Denizcilik ürünlerinin Türkiye’de her geçen gün daha fazla tercih edilmesinin en önemli nedenleri arasında yer alıyor. 

Shell Denizcilik Ürünleri mobil uygulaması da Türk denizcilik sektöründeki firmaların ihtiyaçlarını gidermek için verdiği 7/24 destekle iş süreçlerini kolaylaştırıyor. Shell’in denizcilik sektörüne yönelik ürünleri, öncelikle makina ve ekipmanları yıpranmalara karşı koruyarak kullanım ömürlerini uzatıyor ve böylece iş ortaklarının önemli maliyet kalemlerinden tasarruf etmesine yardımcı oluyor. Shell Denizcilik Ürünleri Uygulaması (SMP App) ve Uluslararası Müşteri Hizmet Merkezi (ICSC) gibi küresel çaplı hizmetlerle de Shell, denizcilik sektöründeki iş ortaklarının çok geniş bir coğrafyada hizmet alabilmesini sağlamayı ve iş süreçlerini kolaylaştırılmayı amaçlıyor.  

Shell Deni̇zci̇li̇k Ürünleri̇ Hakkinda:

Shell Denizcilik Ürünleri, dünyada denizcilik sektörüne madeni yağlar tedarik ediyor. 40 ülkede 500’den fazla limanda, büyük okyanus tankerlerinden küçük balıkçı teknelerine kadar 10.000’in üzerinde deniz aracına hizmet sağlıyor. Şirketin sunduğu danışmanlık ve teknik hizmetler, müşterilerin, bir gemide bulunan bütün makine ve ekipman türlerinde Shell’in madeni yağ ürünlerinden maksimum değer elde etmelerine yardımcı oluyor.

Bilgi için:

Hill + Knowlton Strategies – 0212 270 52 32

Tolgahan Özkan – tolgahan.ozkan@hkstrategies.com – 0536 863 19 04

Sayfa Araçları