Jump menu

Main content |  back to top

Basın Bültenleri

Shell & Turcas’a Müşteri Memnuniyetinde Uluslararası Ödül

Uluslararası platformda en prestijli iş dünyası yarışmaları arasında bulunan 8. Stevie Awards’tan Shell & Turcas’a yeni bir ödül daha geldi.

Shell & Turcas Uluslararası Stevie Awards’ta “Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı” alanında Gümüş Ödülü kazandı.

Uluslararası platformda en prestijli iş dünyası yarışmaları arasında bulunan 8. Stevie Awards’tan Shell & Turcas’a yeni bir ödül daha geldi. Bu yıl 1500'den fazla başvurunun gerçekleştiği 2014 Stevie Awards’ın “Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı” kategorisinde Gümüş Ödül kazanan Shell & Turcas, 21 Şubat 2014 tarihinde Stevie Awards tarafından Las Vegas’ta gerçekleştirilen törende ödülüne kavuştu. Shell & Turcas “Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı” kategorisinde ilk kez katıldığı yarışmada "Gümüş Ödül" kazanarak sektöründeki tüm markaları geride bıraktı. Shell & Turcas adına ödülü Müşteri Hizmetleri Operasyon Müdürü Kasım Taştepe aldı. 

Asli Ozer-Kasim Tastepe-Safak Ciftcioglu-Cahide Kaplan

Asli Ozer-Kasim Tastepe-Safak Ciftcioglu-Cahide Kaplan

2014 Stevie Awards’ın “Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı” kategorisinde ödül kazanan, Shell & Turcas’ın müşteri memnuniyetini ön planda tutma alanındaki başarısı bir kez daha tescillendi. Şirketin başarısının arkasında müşteri odaklılık ilkesiyle uyguladığı projeler, yaratıcı ve hızlı çözüm anlayışı ve kaliteli bir satış sonrası destek hizmeti yatıyor.  Shell & Turcas’ın  kendi müşterilerine uyguladığı anketle tespit ettiği “Müşteri Memnuniyet Endeksi” 2010’dan bu yana adım adım gelişme gösterdi ve 2013’ün sonunda 10 üzerinden  8,5 memnuniyet notuna ulaştı. Bu yüksek oranla birlikte 2013 yılı içinde gerçekleştirilen 48 farklı projeyle de Shell grubu içerisinde en iyi başarı sağlayan 5 ülkeden biri oldu.

Shell & Turcas Müşteri Hizmetleri birimi 60 kişilik ekibiyle Shell’in Türkiye’deki Perakende ve Ticari Akaryakıtlar, Ticari Filo, Madeni Yağ, Denizcilik ve Havacılık iş kollarının 12 bin müşterisine ve ayrıca 1,5 milyon bireysel müşteriye hizmet veriyor. Birim, hızlı çağrı/e-posta cevap verme, minimum çağrı kaybı ve etkin şikayet yönetimiyle müşterilerine kaliteli bir hizmet sunuyor.