Jump menu

Main content |  back to top

BASIN BÜLTENİ

SHELL MOTOR YAĞLARI ‘ENERGIZER TEAM’ YİNE TÜRKİYE’Yİ FETHETTİ

Shell Motor Yağları, ‘Energizer Team’ ile bu yıl da Türkiye’yi fethetti. 8 kişiden oluşan ve Madeni Yağlar Pazarlama Ekibi tarafından özel olarak eğitilen ‘Energizer Team’ ekibi, bu yıl 3. sü düzenlenen Shell Motor Yağları Roadshow’u ile 12 şehirde 2.500 özel servisi ziyaret etti. Roadshow kapsamında servislerin ihtiyaç ve beklentilerini dinleyen uzman ekip, otomotiv ustalarına motor yağlarındaki son gelişmeler ile Shell Helix ve Shell Rimula ürünleri hakkında eğitim verdi.

Shell Motor Yağları, bu yıl 3.sü gerçekleştirilen roadshow ile 20.000 Km yol katedilerek 35 şehirde, 60 Sanayi Sitesi ve 2.500  müşteriye ulaştı. 8 kişiden oluşan ‘Energizer Team’ ekibi; özel servis, yedek parça ve yağ satıcıları da olmak üzere motor yağıyla ilgili her noktayı bizzat ziyaret ederek müşteri ihtiyaç ve beklentileri hakkında bilgi aldı.

‘Energizer Team’, servislerde çalışan ustalarla birebir görüşerek onlara motor yağlarındaki son gelişmeler ve son teknoloji ile geliştirilen Shell Motor Yağ Ürünleri hakkında bilgi verdi. Sürdürülebilir müşteri memnuniyeti hedefiyle her yıl yaz aylarında roadshowlar gerçekleştiren Shell Motor Yağları, 3 yılda Türkiye çapında 10.000’i aşkın noktaya ulaştı.

Shell Madeni Yağlar Genel Müdürü Burçin Toktamış, gerçekleştirilen Shell Motor Yağları Roadshow’u ile ilgili şunları söyledi:

“Shell Helix ve Shell Rimula ürün ailemizde tamamlanan yeniliklerle beraber ve Shell Helix ailesinin aldığı ‘En İyi Binek Araç Ürün Portföyü’ ödülünün sağladığı motivasyonla müşterilerimize en kaliteli ürünleri sunma çalışmalarımıza tüm hızımızla devam ediyoruz. Müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın ihtiyaç duydukları her noktada markalarımızla buluşturabilmek, onların ihtiyaçlarını en iyi şekilde anlayıp cevap verebilmek için özel roadshowlar düzenliyoruz.

Türkiye’deki sanayi siteleri ve motor yağıyla ilgili servis ziyaretleriyle müşterilerimizin ihtiyaçlarını, beklentilerini kendi yerlerinde dinleyerek geri bildirimler topluyoruz. Sanayide ustalara eğitim vererek motor yağlarındaki son gelişmeleri ve son teknoloji ürünlerimizi anlatıyoruz. Müşterilerimizle yılın diğer aylarına da yayılan iletişimimiz sayesinde dinamik pazarda hızla değişen ihtiyaç ve talepleri an be an takip edebiliyoruz.

Tüm bu çalışmalarımızla madeni yağ sektöründe 3 yıldır koruduğumuz pazar liderliğini,  önümüzdeki yıllarda da müşterilerimizin vazgeçilmez tercihi olmayı başararak devam ettirmek istiyoruz.”