Jump menu

Main content |  back to top

BASIN BÜLTENİ

SHELL, AUTOSHOW’DA YAKIT EKONOMİSİNİN PÜF NOKTALARINI ANLATACAK

Yakıt ekonomisi konusunda yaptığı Ar-Ge yatırımlarıyla ve geliştirdiği çevreci ürünleriyle bilinen Shell; bu yıl 13’üncüsü düzenlenen Uluslararası İstanbul Otomobil Fuarı’ndaki standına uğrayan herkesi yakıt ekonomisinin incelikleri hakkında bilgilendirecek. 29 Ekim - 7 Kasım 2010 tarihleri arasında, Autoshow’daki Shell’in standını ziyaret eden herkes; birbirinden renkli hediyelere sahip olmanın yanı sıra yakıt ekonomisiyle ilgili tüm sorularına yanıt alabilecek.
Pınar Mavituna Gorsel

Akaryakıt sektörünün en beğenilen markası Shell*, otomotiv sektörünün kalbinin attığı Autoshow’daki standında, öncülüğünü yaptığı çevreci akaryakıtlar ve yakıt ekonomisi gibi konular hakkında fuar ziyaretçilerini bilgilendirecek.

Yakıt tasarrufu kavramını dünya gündemine sunan Shell; sürücülerin eğitiminden, verimliliği yüksek, doğa dostu yakıtların geliştirilmesine kadar geniş bir yelpazede çalışmalar yapıyor. Yakıt ekonomisi ve Shell’in çevre dostu ürünleri hakkında bilgi almak isteyen herkes, 29 Ekim - 7 Kasım 2010 tarihleri arasında Autoshow’da ana girişteki 350 m2lik bölümde kurulacak olan Shell standını ziyaret edebilecekler.

Shell & Turcas Petrol A.Ş Pazarlama Müdürü ’nın konuyla ilgili şunları söyledi:

“Autoshow Fuarı, sadece otomotiv sektörü için değil Türkiye ekonomisi için çok önemli bir platform. Türkiye ekonomisi; hızla büyüyen genç ve dinamik bir ekonomi olarak biliniyor. Örneğin, bugün Avrupa’da bin kişiye düşen otomobil miktarı 495 iken, bu rakam Türkiye’de 75.

Türkiye’nin sahip olduğu ve giderek büyüyen 30 yaş altı nüfusun, araç satışlarının kısa vadede katlanarak artmasına sebep olacağını öngörüyoruz. Başta gençler olmak üzere tüm katılımcılar, dünyadaki diğer otomobil fuarlarıyla aynı titizlikle organize edilen Autoshow Fuarı’nı gezerken otomotiv dünyasının yeniliklerini takip etme ve geleceğin trendleri hakkında fikir sahibi olmayı amaçlıyor.

Biz de akaryakıt sektörünün öncü ve trendlerini belirleyen markası olarak Autoshow fuarında yerimizi almaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Yakıt ekonomisi ve çevreci yakıtlar konusuna büyük önem veriyoruz. Akaryakıt sektörünün geleceğinin ‘çevreci yakıtlar’da olduğunu öngörüp bununla ilgili birçok yeni ürün geliştirdik. ‘Yakıt ekonomisi’ ise halkı bilgilendirmek üzere sorumluluğunu duyduğumuz bir konu.

Autoshow Fuarı’nda tüketiciler ve sektörlerin öncü firmalarının tüm üst düzey yöneticileri bir araya gelip fikir alışverişinde bulunma şansı yakalayabiliyorlar. Bu sebeple tüketicimizle sürdürülebilir iletişim açısından çok önemli bir platform görevi olduğunu düşündüğümüz Autoshow’da 10 gün boyunca yakıt ekonomisi konusunda tüketicileri bilgilendireceğiz. Bununla birlikte onlara Shell V-Power ve Fuelsave ürünlerimiz hakkında da bilgi vereceğiz, süprizler ve hediyelerle de tüketicileri standımızda ağırlayacağız. ”

Shell, 350 m2’lik standında ziyaretçileri fuar süresince ağırlayacak.

*Shell Capital Dergisi tarafından düzenlenen, “Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri” araştırmasında son yedi senedir Akaryakıt Dağıtımı ve Madeni Yağlar Sektörü’nün en beğenilen şirketi seçiliyor.

Sayfa Araçları