Jump menu

Main content |  back to top

Basın Bülteni

İDO Yalova Terminali’nde Bayram Boyunca “Shell Pitstop” Servisi

İDO ve Shell arasında gerçekleşen işbirliği kapsamında, İDO yolcularının araçlarına ücretsiz Shell Pitstop bakım servisi Bayram boyunca Yalova Terminali’nde devam edecek.

İDO Yenikapı Terminali’nde verilmeye başlanan “Shell Pitstop” servisin II. etabı 8-12 Eylül tarihleri arasında İDO Yalova Terminali’nde gerçekleştirilecek. Uygulama sırasında  “Devrilen Araba Simülatörü” ile kaza anını da sanal olarak yaşayabilecek olan yolcular, riskler konusunda bilgilendirilecek.

İDO ve Shell’in müşteri memnuniyetini artırmaya dönük işbirliği kapsamında, “Pitstop” bakım servisleri ile yolcuları trafik konusunda bilgilendirme çalışmaları İDO Yalova Terminali’nde devam ediyor. Shell 8-12 Eylül arasında Pitstop bakım servisiyle Yalova İDO Terminali bekleme bölümündeki araçlara, Türkiye’de bir ilk olan motor yağı canlılık testini uygulayacak.  

Formula 1 yarışlarındaki Pitstop uygulamasının benzeri bir teknik donanımla, 5 kişilik bir uzman ekip tarafından yapılan Pitstop bakım servislerinin en önemli aşamasını, Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyan “Shell OVİ”  oluşturuyor. “Motor Yağı Canlılık Testi” anlamına gelen ve Shell tarafından geliştirilen OVİ ile 5 dakika gibi kısa bir sürede, araçlardaki motor yağının kimyasal yapısı incelenerek sürücülere motor yağının sürüşe uygunluğu ile ilgili bilgi veriliyor. Araç yağı kullanımı ve kalitesi hakkında bilgi sahibi olan araç sahipleri bu hizmet ile yolculuklarına güvenle devam edebiliyorlar. Dünyada sadece 15 ülkede yer alan Shell OVİ hizmeti Türkiye’de ise sadece birkaç Shell istasyonunda sunuluyor.

Pitstop bakım servislerinde ayrıca; araçlarının silecek, cam suyu, far, sinyal ve lastik havası kontrolleri de ücretsiz yapılarak sürücülere dört dörtlük servis bakımı sunulacak. 

İDO Yalova Terminali’ndeki yolcular, güvenli sürüş eğitimleri kapsamında ise, kazalarda can güvenliğini artırmak için emniyet kemeri takma gerekliliği konusunda simülatör eğitimi de alabilecekler. ‘‘Devrilen Araba Simülatörü”nü deneyen yolcular, araçta emniyet kemeri takmamanın sonuçlarını, bizzat tecrübe edecekleri simülasyonla gözlemleyebilecekler.


Bilgi için:
İDO Basın Müşavirliği
455 69 00

İdo Hakkında
1987 yılında kurulan İDO, bugün Marmara Bölgesi’nde toplam 33 hatta 82noktaya hizmet götürmektedir. 2005 yılı Şubat ayında Türkiye Şehir Hatları İşletmesini devralan İDO, toplam 106 gemi ile dünyanın en büyük araç ve yolcu taşımacılık şirketidir. 2009 yılında 101 milyon yolcu ve 7 milyon araç taşıyan İDO, Uluslararası Feribot İşletmecileri Birliği Interferry üyesidir.

Shell Hakkında:
Shell Capital Dergisi tarafından düzenlenen, “Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri” araştırmasında son yedi senedir Akaryakıt Dağıtımı ve Madeni Yağlar Sektörü’nün en beğenilen şirketi seçiliyor.

Sayfa Araçları